Page 65 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 65
- Θέσουν ένα στόχο καριέρας για το μέλλον (p=0.023), με τους γονείς να έχουν
υψηλότερα ποσοστά συμφωνίας (Μ.Ο.=3,66, Τ.Α.=1,099) από τους καθηγητές
(Μ.Ο.=3,26, Τ.Α.=0,853)
- Επιλέξουν μαθήματα που ταιριάζουν με τα επαγγελματικά τους ενδιαφέροντα
(p=0.016), με τους γονείς να έχουν υψηλότερα ποσοστά συμφωνίας
(Μ.Ο.=4,10, Τ.Α.=1,129) από τους καθηγητές (Μ.Ο.=3,61, Τ.Α.=1,097)
- Αποκτήσουν μία επαγγελματική φιλοδοξία (p=0.030), με τους γονείς να έχουν
υψηλότερα ποσοστά συμφωνίας (Μ.Ο.=3,63, Τ.Α.=1,044) από τους καθηγητές
(Μ.Ο.=3,23, Τ.Α.=0,939)
- Συζητήσουν ευκαιρίες εργασίας/απασχόλησης με τους γονείς τους (p=0.016),
με τους γονείς να έχουν υψηλότερα ποσοστά συμφωνίας (Μ.Ο.=3,81,
Τ.Α.=1,104) από τους καθηγητές (Μ.Ο.=3,37, Τ.Α.=0,922)
- Θέσουν/Οργανώσουν σχέδια που θα τους βοηθήσουν στο να πετύχουν τον
επαγγελματικό τους στόχο (p=0.019), με τους γονείς να έχουν υψηλότερα
ποσοστά συμφωνίας (Μ.Ο.=3,88, Τ.Α.=1,053) από τους καθηγητές (Μ.Ο.=3,46,
Τ.Α.=0,936)
Επίσης, υπάρχει στατιστικά σημαντική διαφορά αναφορικά με το αν υπάρχουν
προκλήσεις/προβλήματα σχετικά με το υπάρχον σύστημα συμβουλευτικής στον
επαγγελματικό προσανατολισμό στο σχολείο (p=0.026), με τους γονείς να έχουν
υψηλότερα ποσοστά διαφωνίας (Μ.Ο.=1,31, Τ.Α.=0,468) από τους καθηγητές
(Μ.Ο.=1,14, Τ.Α.=0,345).
Εκτός των παραπάνω, βρέθηκε στατιστικά σημαντική διαφορά όσον αφορά στο ότι η
χρήση των ΤΠΕ στον επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική:
- Ανταποκρίνεται στις ατομικές ανάγκες και ικανότητες του κάθε μαθητή
(p=0.014), με τους γονείς να έχουν υψηλότερα ποσοστά διαφωνίας
(Μ.Ο.=3,63, Τ.Α.=1,044) από τους καθηγητές (Μ.Ο.=3,21, Τ.Α.=0,827)
- Αυξάνει τον αριθμό των μαθητών που εξυπηρετούνται από τους συμβούλους
(p=0.008), με τους γονείς να έχουν υψηλότερα ποσοστά συμφωνίας
(Μ.Ο.=3,58, Τ.Α.=1,088) από τους καθηγητές (Μ.Ο.=3,05, Τ.Α.=1,012)
65