Page 65 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 65

-  Θέσουν ένα στόχο καριέρας για το μέλλον (p=0.023), με τους γονείς να έχουν

                         υψηλότερα ποσοστά συμφωνίας (Μ.Ο.=3,66, Τ.Α.=1,099) από τους καθηγητές

                         (Μ.Ο.=3,26, Τ.Α.=0,853)

                      -  Επιλέξουν μαθήματα που ταιριάζουν με τα επαγγελματικά τους ενδιαφέροντα
                         (p=0.016),  με  τους  γονείς  να  έχουν  υψηλότερα  ποσοστά  συμφωνίας

                         (Μ.Ο.=4,10, Τ.Α.=1,129) από τους καθηγητές (Μ.Ο.=3,61, Τ.Α.=1,097)

                      -  Αποκτήσουν μία επαγγελματική φιλοδοξία (p=0.030), με τους γονείς να έχουν
                         υψηλότερα ποσοστά συμφωνίας (Μ.Ο.=3,63, Τ.Α.=1,044) από τους καθηγητές

                         (Μ.Ο.=3,23, Τ.Α.=0,939)

                      -  Συζητήσουν ευκαιρίες εργασίας/απασχόλησης με τους γονείς τους (p=0.016),

                         με  τους  γονείς  να  έχουν  υψηλότερα  ποσοστά  συμφωνίας  (Μ.Ο.=3,81,

                         Τ.Α.=1,104) από τους καθηγητές (Μ.Ο.=3,37, Τ.Α.=0,922)
                      -  Θέσουν/Οργανώσουν  σχέδια  που  θα  τους  βοηθήσουν  στο  να  πετύχουν  τον

                         επαγγελματικό  τους  στόχο  (p=0.019),  με  τους  γονείς  να  έχουν  υψηλότερα

                         ποσοστά συμφωνίας (Μ.Ο.=3,88, Τ.Α.=1,053) από τους καθηγητές (Μ.Ο.=3,46,
                         Τ.Α.=0,936)



                  Επίσης,  υπάρχει  στατιστικά  σημαντική  διαφορά  αναφορικά  με  το  αν  υπάρχουν

                  προκλήσεις/προβλήματα  σχετικά  με  το  υπάρχον  σύστημα  συμβουλευτικής  στον

                  επαγγελματικό  προσανατολισμό  στο  σχολείο  (p=0.026),  με  τους  γονείς  να  έχουν
                  υψηλότερα  ποσοστά  διαφωνίας  (Μ.Ο.=1,31,  Τ.Α.=0,468)  από  τους  καθηγητές

                  (Μ.Ο.=1,14, Τ.Α.=0,345).


                  Εκτός των παραπάνω, βρέθηκε στατιστικά σημαντική διαφορά όσον αφορά στο ότι η

                  χρήση των ΤΠΕ στον επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική:

                      -  Ανταποκρίνεται  στις  ατομικές  ανάγκες  και  ικανότητες  του  κάθε  μαθητή

                         (p=0.014),  με  τους  γονείς  να  έχουν  υψηλότερα  ποσοστά  διαφωνίας

                         (Μ.Ο.=3,63, Τ.Α.=1,044) από τους καθηγητές (Μ.Ο.=3,21, Τ.Α.=0,827)
                      -  Αυξάνει τον αριθμό των μαθητών που εξυπηρετούνται από τους συμβούλους

                         (p=0.008),  με  τους  γονείς  να  έχουν  υψηλότερα  ποσοστά  συμφωνίας

                         (Μ.Ο.=3,58, Τ.Α.=1,088) από τους καθηγητές (Μ.Ο.=3,05, Τ.Α.=1,012)





                                                           65
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70