Page 62 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 62
N Μέσος Τυπική
όρος απόκλιση
Η χρήση των ΤΠΕ στον επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική:
Ανταποκρίνεται στις ατομικές ανάγκες και ικανότητες 78 3,21 ,827
του κάθε μαθητή
Αυξάνει τον αριθμό των μαθητών που εξυπηρετούνται 77 3,05 1,012
από τους συμβούλους
Μειώνει το κόστος παροχής συμβουλευτικής 79 3,41 1,171
Αυξάνει τον αριθμό των πληροφοριών που 79 3,86 ,888
συγκεντρώνονται και φυλάσσονται για κάθε μαθητή και
κατά συνέπεια παρέχει άμεσες απαντήσεις στα
ερωτήματά τους
Αυξάνει την αυτονομία των μαθητών 77 3,69 ,815
Προσφέρει εξατομίκευση του χρόνου πρόσβασης στην 75 3,88 ,753
πληροφορία
Διευκολύνει την πρόσβαση στις πληροφορίες που 78 4,04 ,729
αφορούν τους μαθητές
Παρέχει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών 77 4,26 ,785
Αυξάνει την ευελιξία στην παρουσίαση των 76 3,95 ,862
πληροφοριών που ανακτώνται
Δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών 77 2,01 1,032
Δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας 78 1,96 1,074
Δεν χαρακτηρίζεται από ευελιξία 77 1,91 ,989
Δε συμβάλλει στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών 78 2,06 1,085
62