Page 60 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 60
N Μέσος Τυπική
όρος απόκλιση
Οι Η/Υ χρησιμοποιούνται συχνά στο πλαίσιο του 77 3,39 1,041
επαγγελματικού προσανατολισμού
Ο προτζέκτορας αποτελεί καλό εργαλείο ανάκτησης 75 3,57 1,254
πληροφοριών
Το κινητό τηλέφωνο αποτελεί καλό εργαλείο ανάκτησης 74 2,69 1,260
πληροφοριών
Το δίκτυο στο σχολείο είναι επαρκές 78 3,29 1,218
Το δίκτυο στο σχολείο είναι γρήγορο 77 3,16 1,247
Οι μαθητές είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση Η/Υ 79 3,95 ,815
Οι μαθητές είναι εξοικειωμένοι με τη χρήση του διαδικτύου 79 4,24 ,720
Οι ΤΠΕ μπορούν να προσφέρουν αυθεντική πληροφόρηση 78 3,59 ,780
Οι μαθητές κάνουν χρήση των ΤΠΕ στο πλαίσιο του 78 3,24 1,034
επαγγελματικού προσανατολισμού
ΟΙ εκπαιδευτικοί ενθαρρύνουν και παροτρύνουν τους 79 3,49 1,061
μαθητές να κάνουν χρήση των ΤΠΕ στο πλαίσιο του
επαγγελματικού προσανατολισμού
Εν συνεχεία, οι καθηγητές κλήθηκαν να δηλώσουν το βαθμό συμφωνίας / διαφωνίας
τους σχετικά με ορισμένα χαρακτηριστικά (πλεονεκτήματα / μειονεκτήματα) που
αφορούν τη χρήση των ΤΠΕ στον επαγγελματικό προσανατολισμό και τη
συμβουλευτική. Τα αποτελέσματα απεικονίζονται στον παρακάτω πίνακα (μέσοι όροι
και τυπικές αποκλίσεις). Όπως παρατηρούμε, οι καθηγητές που συμμετείχαν στην
έρευνα συμφωνούν προς συμφωνούν απόλυτα με την άποψη πως, η χρήση των ΤΠΕ
στον επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική:
60