Page 63 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 63
Έχει μικρή δυνατότητα άντλησης νέων και διαφόρων 77 1,96 1,129
πληροφοριών
Έχει χαμηλή ευαισθησία στις ανάγκες του κάθε μαθητή 74 2,55 1,136
(μη εξατομίκευση)
Τέλος, οι καθηγητές ρωτήθηκαν αν θέλουν να προσθέσουν κάτι σχετικά με τη χρήση
των ΤΠΕ στο πλαίσιο του επαγγελματικού προσανατολισμού. Συνολικά, 17 καθηγητές
απάντησαν σε αυτήν την ερώτηση ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο ένας
αναφέρθηκε στα θετικά στοιχεία της χρήσης των ΤΠΕ στο πλαίσιο του
επαγγελματικού προσανατολισμού δηλώνοντας πως «Συμβάλλει θετικά στον
επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων». Οι υπόλοιπο 16 συμμετέχοντες
αναφέρθηκαν ως επί το πλείστον στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την
χρήση των ΤΠΕ στο πλαίσιο του επαγγελματικού προσανατολισμού. Πιο αναλυτικά,
οι απαντήσεις τους έχουν ως εξής:
- «Επιμόρφωση και αν είναι δυνατόν ύπαρξη συμβούλου ειδικευομένου σε
αντικείμενο ανάλογα με τον τύπο του σχολείου: Γυμνάσιο, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, ΣΕΚ»
- «Περισσότερα ελεύθερα τεστ δεξιοτήτων»
- «Καλύτερη κατάρτιση των εκπαιδευτικών για την προώθησή τους στις
σχολικές μονάδες»
- «Πριν ασχοληθούμε με τη χρήση των ΤΠΕ στον επαγγελματικό
προσανατολισμό πρέπει να ασχοληθούμε με το αν γίνεται επαγγελματικός
προσανατολισμός στην εκπαίδευση»
- «Να γίνεται σωστή συντήρηση των μηχανημάτων (Η/Υ, Προτζέκτορες) για την
παρουσίαση της συμβουλευτικής, όπως και τη συμβουλευτική αν είναι
δυνατόν να την κάνουν ειδικευμένοι εκπαιδευτές»
- «Δημιουργία, ενημέρωση και συντήρηση ιστότοπου με θέματα ΣΕΠ από το
ΥΠΕΠΘ»
- «Η χρήση του θα έπρεπε να είναι πιο συχνή και ουσιαστική σε όλα τα
σχολεία»
63