Page 61 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 61
- Παρέχει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών (Μ.Ο.=4,26, Τ.Α.=0,785)
- Διευκολύνει την πρόσβαση στις πληροφορίες που αφορούν τους μαθητές
(Μ.Ο.=4,04, Τ.Α.=0,729)
Σε μικρότερο βαθμό (‘ούτε διαφωνούν, ούτε συμφωνούν’ προς ‘συμφωνούν’), οι
καθηγητές θεωρούν ότι η χρήση των ΤΠΕ στον επαγγελματικό προσανατολισμό και τη
συμβουλευτική:
- Αυξάνει την ευελιξία στην παρουσίαση των πληροφοριών που ανακτώνται
(Μ.Ο.=3,95, Τ.Α.=0,862)
- Προσφέρει εξατομίκευση του χρόνου πρόσβασης στην πληροφορία
(Μ.Ο.=3,88, Τ.Α.=0,753)
- Αυξάνει τον αριθμό των πληροφοριών που συγκεντρώνονται και φυλάσσονται
για κάθε μαθητή και κατά συνέπεια παρέχει άμεσες απαντήσεις στα
ερωτήματά τους (Μ.Ο.=3,86, Τ.Α.=0,888)
Επίσης, οι καθηγητές σε ακόμα μικρότερο βαθμό (‘διαφωνούν’ προς (‘ούτε
διαφωνούν, ούτε συμφωνούν’) θεωρούν ότι η χρήση των ΤΠΕ στον επαγγελματικό
προσανατολισμό και τη συμβουλευτική:
- Δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών (Μ.Ο.=2,01, Τ.Α.=1,032)
- Δε συμβάλλει στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών (Μ.Ο.=2,06, Τ.Α.=1,085)
- Έχει χαμηλή ευαισθησία στις ανάγκες του κάθε μαθητή (μη εξατομίκευση)
(Μ.Ο.=2,55, Τ.Α.=1,136)
Τέλος, οι ερωτηθέντες διαφωνούν (διαφωνούν απόλυτα’ προς ‘διαφωνούν’) με τους
ισχυρισμούς πως η χρήση των ΤΠΕ στον επαγγελματικό προσανατολισμό και τη
συμβουλευτική:
- Δεν χαρακτηρίζεται από ευελιξία (Μ.Ο.=1,91, Τ.Α.=0,989)
- Δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας (Μ.Ο.=1,96, Τ.Α.=1,074)
Πίνακας 7. Περιγραφικά μέτρα απόψεων καθηγητών σχετικά με τη χρήση των ΤΠΕ
στον επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική
61