Page 61 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 61

-  Παρέχει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών (Μ.Ο.=4,26, Τ.Α.=0,785)

                      -  Διευκολύνει  την  πρόσβαση  στις  πληροφορίες  που  αφορούν  τους  μαθητές

                         (Μ.Ο.=4,04, Τ.Α.=0,729)


                  Σε  μικρότερο  βαθμό  (‘ούτε  διαφωνούν,  ούτε  συμφωνούν’  προς  ‘συμφωνούν’),  οι

                  καθηγητές θεωρούν ότι η χρήση των ΤΠΕ στον επαγγελματικό προσανατολισμό και τη

                  συμβουλευτική:
                      -  Αυξάνει  την  ευελιξία  στην  παρουσίαση  των  πληροφοριών  που  ανακτώνται

                         (Μ.Ο.=3,95, Τ.Α.=0,862)

                      -  Προσφέρει  εξατομίκευση  του  χρόνου  πρόσβασης  στην  πληροφορία

                         (Μ.Ο.=3,88, Τ.Α.=0,753)

                      -  Αυξάνει τον αριθμό των πληροφοριών που συγκεντρώνονται και φυλάσσονται
                         για  κάθε  μαθητή  και  κατά  συνέπεια  παρέχει  άμεσες  απαντήσεις  στα

                         ερωτήματά τους (Μ.Ο.=3,86, Τ.Α.=0,888)


                  Επίσης,  οι  καθηγητές  σε  ακόμα  μικρότερο  βαθμό  (‘διαφωνούν’  προς  (‘ούτε

                  διαφωνούν, ούτε συμφωνούν’) θεωρούν ότι η χρήση των ΤΠΕ στον επαγγελματικό

                  προσανατολισμό και τη συμβουλευτική:

                      -  Δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών (Μ.Ο.=2,01, Τ.Α.=1,032)

                      -  Δε συμβάλλει στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών (Μ.Ο.=2,06, Τ.Α.=1,085)
                      -  Έχει  χαμηλή  ευαισθησία  στις  ανάγκες  του  κάθε  μαθητή  (μη  εξατομίκευση)

                         (Μ.Ο.=2,55, Τ.Α.=1,136)


                  Τέλος, οι ερωτηθέντες διαφωνούν (διαφωνούν απόλυτα’ προς ‘διαφωνούν’) με τους

                  ισχυρισμούς  πως  η  χρήση  των  ΤΠΕ  στον  επαγγελματικό  προσανατολισμό  και  τη

                  συμβουλευτική:

                      -  Δεν χαρακτηρίζεται από ευελιξία (Μ.Ο.=1,91, Τ.Α.=0,989)

                      -  Δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας (Μ.Ο.=1,96, Τ.Α.=1,074)


                   Πίνακας 7. Περιγραφικά μέτρα απόψεων καθηγητών σχετικά με τη χρήση των ΤΠΕ

                              στον επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική






                                                           61
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66