Page 59 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 59

Διαφωνώ                                        20       24,7         26,0          54,5
                      Ούτε διαφωνώ, ούτε συμφωνώ                     13       16,0         16,9          71,4

                      Συμφωνώ                                        14       17,3         18,2          89,6

                      Συμφωνώ απόλυτα                                 8         9,9        10,4         100,0
                      Total                                          77       95,1        100,0

                      ΔΑ                                              4         4,9

                    Total                                            81      100,0

                    Συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα/σεμινάρια από προσωπική βούληση

                      Διαφωνώ απόλυτα                                 6         7,4         7,8            7,8

                      Διαφωνώ                                         7         8,6         9,1          16,9
                      Ούτε διαφωνώ, ούτε συμφωνώ                     14       17,3         18,2          35,1

                      Συμφωνώ                                        24       29,6         31,2          66,2

                      Συμφωνώ απόλυτα                                26       32,1         33,8         100,0

                      Total                                          77       95,1        100,0
                      ΔΑ                                              4         4,9

                    Total                                            81      100,0



                  Στη συνέχεια οι καθηγητές εξέφρασαν την άποψή τους σε όρους βαθμού συμφωνίας

                  /  διαφωνίας  σχετικά  με  τις  ΤΠΕ  που  χρησιμοποιούνται  στον  επαγγελματικό
                  προσανατολισμό. Στον παρακάτω πίνακα συνοψίζονται οι απόψεις αυτές (μέσοι όροι

                  και τυπικές αποκλίσεις). Αυτό που αρχικά παρατηρείται είναι ότι οι εκπαιδευτικοί δε

                  φαίνεται ούτε να συμφωνούν, ούτε να διαφωνούν με τις περισσότερες ερωτήσεις.
                  Υψηλός βαθμός συμφωνίας σημειώθηκε όσον αφορά στον ισχυρισμό πως οι μαθητές

                  είναι  εξοικειωμένοι  με  τη  χρήση  του  διαδικτύου  (Μ.Ο.=4,24,  Τ.Α.=0,720),  ενώ

                  χαμηλότερος  βαθμός  διαφωνίας  σημειώθηκε  όσον  αφορά  στον  ισχυρισμό  ότι  το

                  κινητό  τηλέφωνο  αποτελεί  καλό  εργαλείο  ανάκτησης  πληροφοριών  (Μ.Ο.=2,69,

                  Τ.Α.=1,260).


                      Πίνακας 6. Περιγραφικά μέτρα απόψεων καθηγητών σχετικά με τις ΤΠΕ που

                                χρησιμοποιούνται στον επαγγελματικό προσανατολισμό








                                                           59
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64