Page 57 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 57
Με αφορμή το προηγούμενο ερώτημα, οι καθηγητής κλήθηκαν να δηλώσουν το
βαθμό στον οποίον οι γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες που κατέχουν στη χρήση
των ΤΠΕ στο πλαίσιο του επαγγελματικού προσανατολισμού απορρέουν από
συγκεκριμένες πηγές. Τα αποτελέσματα απεικονίζονται στον παρακάτω πίνακα.
Όπως παρατηρούμε, οι εκπαιδευτικοί ανέφεραν πως οι γνώσεις, ικανότητες και
δεξιότητές τους απορρέουν από την προσωπική εμπειρία (37%), από την συμμετοχή
σε εκπαιδευτικά προγράμματα/σεμινάρια από προσωπική βούληση (32,1%), από
προσωπικό διάβασμα (28,4%), ενώ δεν απορρέουν καθόλου από την συμμετοχή σε
εκπαιδευτικά προγράμματα/σεμινάρια με παρότρυνση του διευθυντή του σχολείου
(27,2%).
Πίνακας 5. Πηγές από τις οποίες απορρέουν οι γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες
που κατέχουν οι καθηγητές στη χρήση των ΤΠΕ στο πλαίσιο του επαγγελματικού
προσανατολισμού
57