Page 40 - Ικανότητες μαθητών Ε'-ΣΤ' Δημοτικού στα κλάσματα και επίλυση προβλήματος
P. 40

Εικόνα         9:
            Μέσες τιμές (ΜΤ), τυπικές αποκλίσεις (ΤΑ), των απαντήσεων στο ερώτημα 1, του προβλήματος 1,

            για την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη.

                  Τα  αποτελέσματα  της  απλής  Ανάλυσης  Διασποράς  (One-WayANOVA)  σε  ανεξάρτητα

            δείγματα για την τάξη που φοιτούν οι μαθητές του δείγματος για το ερώτημα 2 του προβλήματος 1,

            παρουσίασαν στατιστικά σημαντικές διαφορές στα είδη των λαθών που έκαναν οι μαθητές (F 2, 528
            =5,986,  p = .015). Σχετικά με την επιτυχία ή αποτυχία των μαθητών, καθώς και τους τρόπους

            επίλυσης  του  ερωτήματος,  δεν  παρατηρήθηκαν  στατιστικά  σημαντικές  διαφορές  μεταξύ  των
            μαθητών που φοιτούν στην Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη (p> .05). Οι μέσες τιμές και οι τυπικές αποκλίσεις των

            απαντήσεων στο ερώτημα 2 του προβλήματος 1, ανάλογα με την τάξη που φοιτούν οι μαθητές,
            καθώς και τα αποτελέσματα των στατιστικών αναλύσεων παρουσιάζονται στον Πίνακα 9, και την

            Εικόνα 10.






            Πίνακας  9:  Μέσες  τιμές  (ΜΤ),  τυπικές  αποκλίσεις  (ΤΑ),  τιμές  F,  βαθμοί  ελευθερίας  (df),

            στατιστική σημαντικότητα (p) των απαντήσεων στο ερώτημα 2, του προβλήματος 1, για την Ε΄ και
            ΣΤ΄ τάξη.







            ΠΡΟΒΛΗΜΑ 1 (ΕΡΩΤΗΜΑ 2)


                           ΤΑΞΗ  N        ΜΤ         ΤΑ          F         df         p-2 tailed



                                                                                                           40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45