Page 40 - Ικανότητες μαθητών Ε'-ΣΤ' Δημοτικού στα κλάσματα και επίλυση προβλήματος
P. 40
Εικόνα 9:
Μέσες τιμές (ΜΤ), τυπικές αποκλίσεις (ΤΑ), των απαντήσεων στο ερώτημα 1, του προβλήματος 1,
για την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη.
Τα αποτελέσματα της απλής Ανάλυσης Διασποράς (One-WayANOVA) σε ανεξάρτητα
δείγματα για την τάξη που φοιτούν οι μαθητές του δείγματος για το ερώτημα 2 του προβλήματος 1,
παρουσίασαν στατιστικά σημαντικές διαφορές στα είδη των λαθών που έκαναν οι μαθητές (F 2, 528
=5,986, p = .015). Σχετικά με την επιτυχία ή αποτυχία των μαθητών, καθώς και τους τρόπους
επίλυσης του ερωτήματος, δεν παρατηρήθηκαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ των
μαθητών που φοιτούν στην Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη (p> .05). Οι μέσες τιμές και οι τυπικές αποκλίσεις των
απαντήσεων στο ερώτημα 2 του προβλήματος 1, ανάλογα με την τάξη που φοιτούν οι μαθητές,
καθώς και τα αποτελέσματα των στατιστικών αναλύσεων παρουσιάζονται στον Πίνακα 9, και την
Εικόνα 10.
Πίνακας 9: Μέσες τιμές (ΜΤ), τυπικές αποκλίσεις (ΤΑ), τιμές F, βαθμοί ελευθερίας (df),
στατιστική σημαντικότητα (p) των απαντήσεων στο ερώτημα 2, του προβλήματος 1, για την Ε΄ και
ΣΤ΄ τάξη.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ 1 (ΕΡΩΤΗΜΑ 2)
ΤΑΞΗ N ΜΤ ΤΑ F df p-2 tailed
40