Page 41 - Ικανότητες μαθητών Ε'-ΣΤ' Δημοτικού στα κλάσματα και επίλυση προβλήματος
P. 41

ΕΠΙΤΥΧΙΑ-  ΣΤ           240  2,48        0,66

            ΑΠΟΤΥΧΙΑ                                             0,029     528        0,864
                           Ε        290  2,25        0,69


            ΕΠΙΛΟΓΗ        ΣΤ       240  0,58        1,01

            ΛΑΘΩΝ                                                5,986     528        0,015*
                           Ε        290  0,85        1,12



            ΤΡΟΠΟΙ         ΣΤ       240  1,17        1,13
            ΕΠΙΛΥΣΗΣ                                             0,925     528        0,337
                           Ε        290  0,88        1,25




























                                                                                        Εικόνα  10:  Μέσες
            τιμές (ΜΤ), τυπικές αποκλίσεις (ΤΑ), των απαντήσεων στο ερώτημα 2, του προβλήματος 1, για την

            Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη.






                  Τα  αποτελέσματα  της  απλής  Ανάλυσης  Διασποράς  (One-WayANOVA)  σε  ανεξάρτητα

            δείγματα για την τάξη που φοιτούν οι μαθητές του δείγματος για το ερώτημα 3 του προβλήματος 1,
            παρουσίασαν στατιστικά σημαντικές διαφορές στην επιτυχία ή αποτυχία επίλυσης του ερωτήματος

            (F 2, 528 =7,251, p = .007). Σχετικά με τα είδη των λαθών των μαθητών, καθώς και τους τρόπους
            επίλυσης  του  ερωτήματος,  δεν  παρατηρήθηκαν  στατιστικά  σημαντικές  διαφορές  μεταξύ  των

                                                                                                           41
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46