Page 41 - Ικανότητες μαθητών Ε'-ΣΤ' Δημοτικού στα κλάσματα και επίλυση προβλήματος
P. 41
ΕΠΙΤΥΧΙΑ- ΣΤ 240 2,48 0,66
ΑΠΟΤΥΧΙΑ 0,029 528 0,864
Ε 290 2,25 0,69
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤ 240 0,58 1,01
ΛΑΘΩΝ 5,986 528 0,015*
Ε 290 0,85 1,12
ΤΡΟΠΟΙ ΣΤ 240 1,17 1,13
ΕΠΙΛΥΣΗΣ 0,925 528 0,337
Ε 290 0,88 1,25
Εικόνα 10: Μέσες
τιμές (ΜΤ), τυπικές αποκλίσεις (ΤΑ), των απαντήσεων στο ερώτημα 2, του προβλήματος 1, για την
Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη.
Τα αποτελέσματα της απλής Ανάλυσης Διασποράς (One-WayANOVA) σε ανεξάρτητα
δείγματα για την τάξη που φοιτούν οι μαθητές του δείγματος για το ερώτημα 3 του προβλήματος 1,
παρουσίασαν στατιστικά σημαντικές διαφορές στην επιτυχία ή αποτυχία επίλυσης του ερωτήματος
(F 2, 528 =7,251, p = .007). Σχετικά με τα είδη των λαθών των μαθητών, καθώς και τους τρόπους
επίλυσης του ερωτήματος, δεν παρατηρήθηκαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ των
41