Page 36 - Ικανότητες μαθητών Ε'-ΣΤ' Δημοτικού στα κλάσματα και επίλυση προβλήματος
P. 36

Πιο συγκεκριμένα, οι περισσότεροι μαθητές (25.7%) επέλεξαν να επιλύσουν το ερώτημα με

            τη βοήθεια του μισού, δηλαδή, 12:2. Ακολουθεί ποσοστό 10.19% των μαθητών οι οποίοι επέλεξαν
            να κάνουν αναγωγή στην κλασματική μονάδα, ποσοστό 7.7% των μαθητών οι οποίοι επέλεξαν να

                                                                                             3
            υπολογίσουν μέρος του όλου και μέρος μέρους με πολλαπλασιασμό του12 με το   και μετά του 9
                                                                                             4
                  2
            με το  , ενώ τέλος, ποσοστό 4.15% των μαθητών έδωσαν σωστή απάντηση αλλά με λάθος τρόπο.
                  3
            Λάθη στο Ερώτημα 2




            Πίνακας  5: Είδη λανθασμένων απαντήσεων των μαθητών της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης στο ερώτημα  2,

            στο πρόβλημα «Χωριάτικη Πίτα».


            Τάξη               Αναγωγή        στη  Δεν δικαιολογείται  Υπολογισμός
                               μονάδα  αλλά  σε  η απάντηση             λάθος μέρους από

                               μέρος του όλου                           το ερώτημα 1








            Ε΄                 53 (52,47%)         13 (12,87%)          35 (34,65%)

            Ν= 290


            Στ΄                55 (50,92%)         9 (8,33%)            44 (40,74%)


            Ν= 240


            Σύνολο             108 (20,4%)         22 (4,15 %)          79 (14,9%)



























                                                                                                           36
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41