Page 36 - Ικανότητες μαθητών Ε'-ΣΤ' Δημοτικού στα κλάσματα και επίλυση προβλήματος
P. 36
Πιο συγκεκριμένα, οι περισσότεροι μαθητές (25.7%) επέλεξαν να επιλύσουν το ερώτημα με
τη βοήθεια του μισού, δηλαδή, 12:2. Ακολουθεί ποσοστό 10.19% των μαθητών οι οποίοι επέλεξαν
να κάνουν αναγωγή στην κλασματική μονάδα, ποσοστό 7.7% των μαθητών οι οποίοι επέλεξαν να
3
υπολογίσουν μέρος του όλου και μέρος μέρους με πολλαπλασιασμό του12 με το και μετά του 9
4
2
με το , ενώ τέλος, ποσοστό 4.15% των μαθητών έδωσαν σωστή απάντηση αλλά με λάθος τρόπο.
3
Λάθη στο Ερώτημα 2
Πίνακας 5: Είδη λανθασμένων απαντήσεων των μαθητών της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης στο ερώτημα 2,
στο πρόβλημα «Χωριάτικη Πίτα».
Τάξη Αναγωγή στη Δεν δικαιολογείται Υπολογισμός
μονάδα αλλά σε η απάντηση λάθος μέρους από
μέρος του όλου το ερώτημα 1
Ε΄ 53 (52,47%) 13 (12,87%) 35 (34,65%)
Ν= 290
Στ΄ 55 (50,92%) 9 (8,33%) 44 (40,74%)
Ν= 240
Σύνολο 108 (20,4%) 22 (4,15 %) 79 (14,9%)
36