Page 39 - Ικανότητες μαθητών Ε'-ΣΤ' Δημοτικού στα κλάσματα και επίλυση προβλήματος
P. 39
Διασποράς (One-WayANOVA) σε ανεξάρτητα δείγματα για την τάξη που φοιτούν οι μαθητές του
δείγματος, σε κάθε πρόβλημα.
Τα αποτελέσματα της απλής Ανάλυσης Διασποράς (One-WayANOVA) σε ανεξάρτητα
δείγματα για την τάξη που φοιτούν οι μαθητές του δείγματος για το ερώτημα 1 του προβλήματος 1,
παρουσίασαν στατιστικά σημαντικές διαφορές στους τρόπους επίλυσης που χρησιμοποίησαν οι
μαθητές (F 2, 528 =12,405, p = .000). Σχετικά με την επιτυχία ή αποτυχία των μαθητών, καθώς και τα
λάθη που έκαναν, δεν παρατηρήθηκαν στατιστικά σημαντικές διαφορές μεταξύ των μαθητών που
φοιτούν στην Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη (p> .05). Οι μέσες τιμές και οι τυπικές αποκλίσεις των απαντήσεων
στο ερώτημα 1 του προβλήματος 1, ανάλογα με την τάξη που φοιτούν οι μαθητές, καθώς και τα
αποτελέσματα των στατιστικών αναλύσεων παρουσιάζονται στον Πίνακα 8, και την Εικόνα 9.
Πίνακας 8: Μέσες τιμές (ΜΤ), τυπικές αποκλίσεις (ΤΑ), τιμές F, βαθμοί ελευθερίας (df),
στατιστική σημαντικότητα (p) των απαντήσεων στο ερώτημα 1, του προβλήματος 1, για την Ε΄ και
ΣΤ΄ τάξη.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ 1 (ΕΡΩΤΗΜΑ 1)
ΤΑΞΗ N ΜΤ ΤΑ F df p-2 tailed
ΕΠΙΤΥΧΙΑ- ΣΤ 240 2,5 0,67
ΑΠΟΤΥΧΙΑ 0,05 528 0,946
Ε 290 2,25 0,70
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤ 240 0,68 1,14
ΛΑΘΩΝ 2,570 528 0,110
Ε 290 0,94 1,21
ΤΡΟΠΟΙ ΣΤ 240 1,17 1,23
ΕΠΙΛΥΣΗΣ 12,405 528 0,000*
Ε 290 0,70 1,06
39