Page 52 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 52

-  «Ένα  εργαλείο  με  τη  χρήση  ΤΠΕ  δίνει  αρκετές  πληροφορίες,  απαραίτητη,

                         όμως, είναι στη συμβουλευτική διαδικασία το άτομο, πώς θα μεταφέρει τα

                         αποτελέσματα, να μπορέσει να τα υποστηρίξει»

                      -  «Όταν  υπάρχουν  σωστές  υποδομές  σε  ένα  σχολείο,  συμβάλλουν  πολύ
                         περισσότερο»

                      -  «Να  υπάρχουν  διδακτικά  πακέτα  για  τους  διαφορετικούς  ανθρώπους  που

                         μαθαίνουν  με  διαφορετικούς  τρόπους,  ώστε  να  μπορούν  να  τους
                         ενθαρρύνουν να αυξήσουν την αυτοεκτίμησή τους»

                      -



                  4.2 Απόψεις καθηγητών


                  Αρχικά,  ζητήθηκε  από  τους  καθηγητές  να  δηλώσουν  το  βαθμό  συμφωνίας  /

                  διαφωνίας τους σχετικά με τους λόγους για τους οποίους οι μαθητές χρησιμοποιούν

                  τις  υπηρεσίες  επαγγελματικού  προσανατολισμού.  Στον  παρακάτω  πίνακα
                  απεικονίζονται  τα  περιγραφικά  μέτρα  (μέσοι  όροι  και  τυπικές  αποκλίσεις)  των

                  απόψεων των ερωτηθέντων. Όπως μπορεί κανείς να δει, οι καθηγητές συμφωνούν με

                  το  ότι  οι  μαθητές  χρησιμοποιούν  τις  υπηρεσίες  επαγγελματικού  προσανατολισμού

                  για  να  μάθουν  περισσότερα  σχετικά  με  ένα  επάγγελμα  και  τις  απαιτήσεις  του

                  (Μ.Ο.=4,06, Τ.Α.=0,871).


                  Σε μικρότερο βαθμό (ούτε διαφωνούν, αλλά ούτε και συμφωνούν) θεωρούν πως οι

                  μαθητές χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού για να:
                      -  Αποκτήσουν μία επαγγελματική φιλοδοξία (Μ.Ο.=3,23, Τ.Α.=0,939)

                      -  Συζητήσουν  επαγγελματικές  προκλήσεις  με  τους  συμμαθητές  τους

                         (Μ.Ο.=3,24, Τ.Α.=0,937)

                      -  Προσαρμοστούν  στις  ευκαιρίες  καριέρας  που  θέλουν  να  επιλέξουν

                         (Μ.Ο.=3,26, Τ.Α.=0,853)


                   Πίνακας 4. Περιγραφικά μέτρα απόψεων γονέων σχετικά με τους λόγους για τους

                           οποίους οι μαθητές χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες επαγγελματικού
                                                   προσανατολισμού




                                                           52
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57