Page 53 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 53
N Μέσος Τυπική
όρος απόκλιση
Οι μαθητές χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού για να:
Συλλέξουν πληροφορίες σχετικά με τις ευκαιρίες καριέρας 81 3,81 ,923
Θέσουν ένα στόχο καριέρας για το μέλλον 81 3,56 ,922
Προσαρμοστούν στις ευκαιρίες καριέρας που θέλουν να 80 3,26 ,853
επιλέξουν
Επιλέξουν μαθήματα που ταιριάζουν με τα επαγγελματικά τους 80 3,61 1,097
ενδιαφέροντα
Πάρουν μαθήματα στο πεδίο ενδιαφέροντός τους 81 3,62 1,067
Λάβουν μία επαγγελματική απόφαση 80 3,66 ,927
Ανακαλύψουν το επαγγελματικό τους ενδιαφέρον 81 3,56 ,975
Αποκτήσουν μία επαγγελματική φιλοδοξία 78 3,23 ,939
Μάθουν περισσότερα σχετικά με ένα επάγγελμα και τις 81 4,06 ,871
απαιτήσεις του
Συζητήσουν ευκαιρίες εργασίας/απασχόλησης με τους 80 3,38 1,023
συνομηλίκους τους
Συζητήσουν ευκαιρίες εργασίας/απασχόλησης με τους γονείς 79 3,37 ,922
τους
Συζητήσουν επαγγελματικές προκλήσεις με τους συμμαθητές 79 3,24 ,937
τους
Θέσουν/Οργανώσουν σχέδια που θα τους βοηθήσουν στο να 81 3,46 ,936
πετύχουν τον επαγγελματικό τους στόχο
Αποφασίσουν σχετικά με τις επαγγελματικές τους επιλογές 81 3,74 ,877
53