Page 36 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 36

επάρκεια των δεξιοτήτων των συμβούλων, καθώς υποστηρίζεται ότι η κατάρτιση και

                  η  εμπειρία  αποτελούν  σημαντικούς  παράγοντες  ενίσχυσης  της  ποιότητας  των

                  συμβουλευτικών υπηρεσιών (Murphy et al., 2008; Rummell & Joyce, 2010; Mallen et

                  al.,  2011).  Ο  τρίτος  αφορά  την  ανισότητα  στην  πρόσβαση  σε  αυτές  τις  υπηρεσίες,
                  καθώς δεν έχουν όλοι τις ίδιες ικανότητες και δεξιότητες χειρισμού των ΤΠΕ (Maples

                  & Han, 2008; Bright, 2015), εγείροντας προβληματισμούς σχετικά με τον αποκλεισμό

                  ορισμένων  κοινωνικών  ομάδων  από  αυτές  τις  υπηρεσίες.  Ο  τέταρτος  αφορά  τις
                  διαδικασίες που λαμβάνουν χώρα σε μία συμβουλευτική, καθώς υποστηρίζεται ότι η

                  συμβουλευτική μέσω των ΤΠΕ περιλαμβάνει την ανταλλαγή λιγότερων πληροφοριών

                  από  ότι  άλλες  μορφές  συμβουλευτικής  (Mallen  et  al.,  2011;  Chardon  et  al.,  2011).

                  Τέλος, ο πέμπτος αποτελεί ένα συνδετικό κρίκο των προηγουμένων, καθώς αφορά

                  την ηθική γύρω από τη συμβουλευτική μέσω των ΤΠΕ (Maples & Han, 2008; Rummell
                  &  Joyce,  2010;  Baker  &  Ray,  2011),  η  οποία  σχετίζεται  με  τις  δεξιότητες  των

                  συμβούλων, την ανωνυμία και την εμπιστευτικότητα των στοιχείων που διακινούνται

                  στο ηλεκτρονικό περιβάλλον, καθώς και την επάρκεια των σχετικών κανονισμών.


                  Ως  εκ  τούτου,  τόσο  η  ποιότητα  των  υπηρεσιών  που  παρέχονται  μέσω  της

                  συμβουλευτικής  με  τη  χρήση  των  ΤΠΕ  (Murphy  et  al.,  2008;  Maples  &  Han,  2008;

                  Rummell & Joyce, 2010; Mallen et al., 2011; Bright, 2015; Hooley et al., 2015) όσο και

                  ζητήματα ηθικής (Maples & Han, 2008; Rummell & Joyce, 2010; Baker & Ray, 2011) θα
                  πρέπει να αποτελέσουν πεδίο περαιτέρω έρευνας.
























                                                           36
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41