Page 47 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 47
Επιλέξουν μαθήματα που ταιριάζουν με τα επαγγελματικά 50 4,10 1,129
τους ενδιαφέροντα
Πάρουν μαθήματα στο πεδίο ενδιαφέροντός τους 49 3,76 1,234
Λάβουν μία επαγγελματική απόφαση 49 3,71 1,137
Ανακαλύψουν το επαγγελματικό τους ενδιαφέρον 47 3,79 1,102
Αποκτήσουν μία επαγγελματική φιλοδοξία 48 3,63 1,044
Μάθουν περισσότερα σχετικά με ένα επάγγελμα και τις 49 4,04 ,865
απαιτήσεις του
Συζητήσουν ευκαιρίες εργασίας/απασχόλησης με τους 48 3,65 1,062
συνομηλίκους τους
Συζητήσουν ευκαιρίες εργασίας/απασχόλησης με τους 48 3,81 1,104
γονείς τους
Συζητήσουν επαγγελματικές προκλήσεις με τους 48 3,50 1,130
συμμαθητές τους
Θέσουν/Οργανώσουν σχέδια που θα τους βοηθήσουν στο 49 3,88 1,053
να πετύχουν τον επαγγελματικό τους στόχο
Αποφασίσουν σχετικά με τις επαγγελματικές τους επιλογές 48 3,92 1,108
*1=διαφωνώ απόλυτα, 2=διαφωνώ, 3=ούτε διαφωνώ, ούτε συμφωνώ, 4=συμφωνώ,
5=συμφωνώ απόλυτα
Στη συνέχεια οι γονείς ρωτήθηκαν σχετικά με τις ΤΠΕ και τον επαγγελματικό
προσανατολισμό. Το 74% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι έχει ακούσει για τη χρήση
των ΤΠΕ στον επαγγελματικό προσανατολισμό.
Γράφημα 8. Ποσοστό γονέων που έχει ακούσει για τη χρήση των ΤΠΕ στον
επαγγελματικό προσανατολισμό
47