Page 51 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 51
Αυξάνει τον αριθμό των πληροφοριών που συγκεντρώνονται 46 4,02 ,977
και φυλάσσονται για κάθε μαθητή και κατά συνέπεια παρέχει
άμεσες απαντήσεις στα ερωτήματά τους
Αυξάνει την αυτονομία των μαθητών 48 3,94 ,954
Προσφέρει εξατομίκευση του χρόνου πρόσβασης στην 48 3,88 ,937
πληροφορία
Διευκολύνει την πρόσβαση στις πληροφορίες που αφορούν 47 4,04 ,955
τους μαθητές
Παρέχει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών 48 4,08 ,846
Αυξάνει την ευελιξία στην παρουσίαση των πληροφοριών που 48 3,90 ,857
ανακτώνται
Δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών 48 2,81 3,227
Δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας 48 2,31 1,151
Δεν χαρακτηρίζεται από ευελιξία 49 2,27 1,169
Δε συμβάλλει στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών 48 2,27 1,349
Έχει μικρή δυνατότητα άντλησης νέων και διαφόρων 49 2,31 1,245
πληροφοριών
Έχει χαμηλή ευαισθησία στις ανάγκες του κάθε μαθητή (μη 48 2,50 1,399
εξατομίκευση)
Τέλος, ζητήθηκε από τους γονείς αν έχουν να προσθέσουν κάτι σχετικά με τη χρήση
των ΤΠΕ στο πλαίσιο του επαγγελματικού προσανατολισμού. Συνολικά πέντε (5)
άτομα εξέφρασαν τις απόψεις τους, οι οποίες καταγράφονται αμέσως παρακάτω:
- «Χρειάζεται πιο πρακτική ανάλυση για τις ανάγκες της κοινωνίας, καθώς
αυτές μεταβάλλονται συνεχώς»
- «Θεωρώ ότι είναι απαραίτητη και έχει αρκετά βοηθητικό ρόλο»
51