Page 50 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 50
συμφωνούν προς συμφωνούν απόλυτα με την άποψη πως, η χρήση των ΤΠΕ στον
επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική:
- Παρέχει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών (Μ.Ο.=4,08, Τ.Α.=0,846)
- Διευκολύνει την πρόσβαση στις πληροφορίες που αφορούν τους μαθητές
(Μ.Ο.=4,04, Τ.Α.=0,955)
- Αυξάνει τον αριθμό των πληροφοριών που συγκεντρώνονται και φυλάσσονται
για κάθε μαθητή και κατά συνέπεια παρέχει άμεσες απαντήσεις στα
ερωτήματά τους (Μ.Ο.=4,02, Τ.Α.=0,977)
Επίσης, οι γονείς φαίνεται πως διαφωνούν με την άποψη πως η χρήση των ΤΠΕ στον
επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική:
- Δεν χαρακτηρίζεται από ευελιξία (Μ.Ο.=2,27, Τ.Α.=1,169)
- Δεν συμβάλλει στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών (Μ.Ο.=2,27, Τ.Α.=1,349)
- Έχει μικρή δυνατότητα άντλησης νέων και διαφόρων πληροφοριών
(Μ.Ο.=2,31, Τ.Α.=1,245)
- Δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας (Μ.Ο.=2,31, Τ.Α.=1,151)
- Έχει χαμηλή ευαισθησία στις ανάγκες του κάθε μαθητή (μη εξατομίκευση)
(Μ.Ο.=2,50, Τ.Α.=1,399)
- Δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών (Μ.Ο.=2,81, Τ.Α.=3,227)
Πίνακας 3. Περιγραφικά μέτρα απόψεων γονέων σχετικά με τη χρήση των ΤΠΕ στον
επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική
N Μέσος Τυπική
όρος απόκλιση
Η χρήση των ΤΠΕ στον επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική:
Ανταποκρίνεται στις ατομικές ανάγκες και ικανότητες του κάθε 48 3,63 1,044
μαθητή
Αυξάνει τον αριθμό των μαθητών που εξυπηρετούνται από 48 3,58 1,088
τους συμβούλους
Μειώνει το κόστος παροχής συμβουλευτικής 48 3,60 1,233
50