Page 50 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 50

συμφωνούν προς συμφωνούν απόλυτα με την άποψη πως, η χρήση των ΤΠΕ στον

                  επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική:

                      -  Παρέχει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών (Μ.Ο.=4,08, Τ.Α.=0,846)

                      -  Διευκολύνει  την  πρόσβαση  στις  πληροφορίες  που  αφορούν  τους  μαθητές
                         (Μ.Ο.=4,04, Τ.Α.=0,955)

                      -  Αυξάνει τον αριθμό των πληροφοριών που συγκεντρώνονται και φυλάσσονται

                         για  κάθε  μαθητή  και  κατά  συνέπεια  παρέχει  άμεσες  απαντήσεις  στα
                         ερωτήματά τους (Μ.Ο.=4,02, Τ.Α.=0,977)



                  Επίσης, οι γονείς φαίνεται πως διαφωνούν με την άποψη πως η χρήση των ΤΠΕ στον

                  επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική:

                      -  Δεν χαρακτηρίζεται από ευελιξία (Μ.Ο.=2,27, Τ.Α.=1,169)
                      -  Δεν συμβάλλει στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών (Μ.Ο.=2,27, Τ.Α.=1,349)

                      -  Έχει  μικρή  δυνατότητα  άντλησης  νέων  και  διαφόρων  πληροφοριών

                         (Μ.Ο.=2,31, Τ.Α.=1,245)
                      -  Δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας (Μ.Ο.=2,31, Τ.Α.=1,151)

                      -  Έχει  χαμηλή  ευαισθησία  στις  ανάγκες  του  κάθε  μαθητή  (μη  εξατομίκευση)

                         (Μ.Ο.=2,50, Τ.Α.=1,399)

                      -  Δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών (Μ.Ο.=2,81, Τ.Α.=3,227)


                  Πίνακας 3. Περιγραφικά μέτρα απόψεων γονέων σχετικά με τη χρήση των ΤΠΕ στον

                                 επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική

                                                                                   N     Μέσος    Τυπική

                                                                                          όρος  απόκλιση

                   Η χρήση των ΤΠΕ στον επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική:
                  Ανταποκρίνεται στις ατομικές ανάγκες και ικανότητες του κάθε  48        3,63     1,044

                  μαθητή


                  Αυξάνει  τον  αριθμό  των  μαθητών  που  εξυπηρετούνται  από  48        3,58     1,088

                  τους συμβούλους


                  Μειώνει το κόστος παροχής συμβουλευτικής                         48     3,60     1,233






                                                           50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55