Page 46 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 46
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
4.1 Απόψεις γονέων
Στον παρακάτω πίνακα απεικονίζονται οι μέσοι όροι (και οι τυπικές αποκλίσεις) των
απόψεων των γονέων σχετικά με τους λόγους για τους οποίους οι μαθητές
χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού. Όπως
παρατηρούμε και από τον παρακάτω πίνακα, οι γονείς συμφωνούν προς συμφωνούν
απόλυτα με την άποψη ότι οι μαθητές χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες επαγγελματικού
προσανατολισμού για να επιλέξουν μαθήματα που ταιριάζουν με τα
επαγγελματικά τους ενδιαφέροντα (Μ.Ο.=4,10, Τ.Α.=1,129), αλλά και για να μάθουν
περισσότερα σχετικά με ένα επάγγελμα και τις απαιτήσεις του (Μ.Ο.=4,04,
Τ.Α.=0,865). Σε μικρότερο βαθμό (καθώς οι απόψεις τους κυμαίνονται μεταξύ των
απαντήσεων ‘ούτε συμφωνώ, ούτε διαφωνώ’ και ‘συμφωνώ’) οι γονείς πιστεύουν
πως οι μαθητές χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού για
να συζητήσουν επαγγελματικές προκλήσεις με τους συμμαθητές τους (Μ.Ο.=3,50,
Τ.Α.=1,130).
Πίνακας 2. Περιγραφικά μέτρα απόψεων γονέων σχετικά με τους λόγους για τους
οποίους οι μαθητές χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες επαγγελματικού
προσανατολισμού
N Μέσος Τυπική
όρος απόκλιση
Οι μαθητές χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες επαγγελματικού προσανατολισμού για να:
Συλλέξουν πληροφορίες σχετικά με τις ευκαιρίες καριέρας 49 3,88 1,166
Θέσουν ένα στόχο καριέρας για το μέλλον 50 3,76 1,153
Προσαρμοστούν στις ευκαιρίες καριέρας που θέλουν να 50 3,66 1,099
επιλέξουν
46