Page 5 - Επιμόρφωση Β επιπέδου-δείγμα
P. 5
Περί εξετάσεων
Η αξιολόγηση γνώσεων και δεξιοτήτων των επιµορφούµενων εκπαιδευτικών θα
πραγματοποιηθεί σε Κέντρα Πιστοποίησης (ΚεΠις), που είναι κατάλληλα εξοπλι‐
σμένα εργαστήρια Πανεπιστημίων. Η τελική δοκιμασία πραγματοποιείται µετά το
πέρας των µαθηµάτων και αφορά τους εκπαιδευτικούς που συµµετείχαν επαρκώς
στην προηγούμενη επιμορφωτική περίοδο.
Στόχος διαδικασίας πιστοποίησης
Στόχος της διαδικασίας πιστοποίησης είναι να διαπιστωθεί κατά πόσο οι εκπαι‐
δευτικοί που παρακολούθησαν τα προγράµµατα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου στα
ΚΣΕ απέκτησαν τις απαραίτητες θεωρητικές γνώσεις σε θέματα διδακτικής µε τα
νέα µέσα και ανέπτυξαν τις απαιτούμενες δεξιότητες ώστε να είναι σε θέση να
οργανώσουν διδασκαλίες στο αντικείμενό τους µε χρήση και αξιοποίηση των νέων
εργαλείων ΤΠΕ.
Η τελική δοκιμασία η οποία θα διενεργηθεί σε ειδικά κέντρα και περιλαμβάνει ένα
αυτοματοποιημένο µέρος με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Η ανώτατη διάρκεια
εξέτασης για κάθε εξεταζόμενο είναι 2‐3 ώρες.
Στις εξετάσεις θα τεθεί σε κάθε υποψήφιο εκπαιδευτικό ένα τεστ µε ορισμένο α‐
ριθμό ερωτήσεων διαβαθμισμένης δυσκολίας, στις οποίες θα κληθεί να απαντή‐
σει.
Στο τεστ θα περιλαμβάνονται ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ερωτήσεις σωστού/
λάθους, ερωτήσεις αντιστοίχισης, ερωτήσεις συμπλήρωσης κενών κλπ. Για ορισμέ‐
νες ερωτήσεις η εκφώνηση και οι εναλλακτικές απαντήσεις θα είναι εξαιρετικά α‐
πλές, ενώ για άλλα ερωτήματα θα είναι πιο σύνθετες, για παράδειγμα θα αφορούν
συνδυασμούς εννοιών, κατανόηση καταστάσεων, σενάρια εφαρμογής λογισμικού
κλπ. Οι ερωτήσεις θα απαντώνται μέσω ενός αυτοματοποιημένου περιβάλλοντος
πιστοποίησης και εν συνεχεία θα βαθμολογούνται με αυτόματο τρόπο.
Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να λάβουν ως τελικό βαθμό τουλάχιστον 60%, αλλιώς
η εξέτασή τους δεν θα θεωρείται επιτυχής. Οι μη επιτυχόντες επιμορφούμενοι θα
έχουν το δικαίωμα συμμετοχής σε επιπλέον δοκιμασίες πιστοποίησης, χωρίς να
χρειαστεί να παρακολουθήσουν εκ νέου πρόγραμμα επιμόρφωσης .
[5]