Page 71 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 71
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ελληνόγλωσση
1. Γκούφας, Κ. (2007). ΤΠΕ και Φιλόλογοι: Στάσεις, αντιλήψεις και ανάγκες. 4ο
Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των
Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη»,
Σύρος 4-6 Μαΐου 2007, σελ. 1-8. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα www.epyna.gr
http://www.epyna.gr/~agialama/synedrio_syros_4/filologoi/207_Goufa.pdf
Δημητρόπουλος, Ε. (2005). Συμβουλευτική-Προσανατολισμός, Μέρος πρώτο:
Συμβουλευτική και Συμβουλευτική Ψυχολογία. Αθήνα: Γρηγόρης
2. Δημητρόπουλος, Ε. (2004). Η Επαγγελματική Ανάπτυξη του ατόμου και οι
σχετικές Θεωρίες. Στο: Κασσωτάκης, Μ. (Επιμ.), Συμβουλευτική &
Επαγγελματικός Προσανατολισμός - Θεωρία & Πράξη (σελ. 101-166). Αθήνα:
Γ. Δαρδανός
3. Ετοιμάζονται για τη Ζωή, Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Βιβλίο
για τον καθηγητή (2000). Αθήνα: Οργανισμός Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων.
Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα http://1kesyp-
v.thess.sch.gr/nea/SEPBiblioKathigitiGymn2000.pdf
4. Κάντας, A., Χαντζή, A. (1991). Ψυχολογία της εργασίας - Θεωρίες
Επαγγελματικής Ανάπτυξης - Στοιχεία Συμβουλευτικής. Αθήνα: Ελληνικά
Γράμματα
5. Καρασαββίδης, Η. (2006). ΤΠΕ και μετεξέλιξη της εκπαιδευτικής πρακτικής: Η
προοπτική μετασχηματισμού του αντικειμένου δραστηριότητας. 5o Συνέδριο
ΕΤΠΕ, Θεσσαλονίκη, 5 – 8 Οκτωβρίου 2006, σελ. 779-786. Διαθέσιμο στην
ιστοσελίδα http://etpe.gr/extras/download.php?type=proceed&id=1187
6. Κασσωτάκης, Μ. (2004). Συμβουλευτική και επαγγελματικός
προσανατολισμός: Εννοιολογικές, διασαφήσεις, σκοποί και στόχοι, Θεωρία και
Πράξη. Αθήνα: Τυπωθήτω - Γ. Δαρδανός
7. Κολιάδης, Ε. (1997). Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πρακτική. Αθήνα:
Ιδίου
71