Page 76 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 76
50. Simons, H. (2005). Ethical responsibility in social research. Στο: Somekh, B.,
Lewin, C. (Eds.), Research methods in the social science. London: Sage
51. Thorvaldsen, S., Vavik, L., Salomon, G. (2012). The Use of ICT Tools in
Mathematics: A Case-control Study of Best Practice in 9th Grade Classrooms.
Scandinavian Journal of Educational Research, 56(2), 213-228.
52. Tubin, D. (2006). Typology of ICT Implementation and Technology Applications.
Computers in the Schools, 23(1-2), 85-98
53. Wikan, G., Molster, T. (2011). Norwegian secondary school teachers and ICT.
European Journal of Teacher Education, 34(2), 209-218
54. Yang, H. (2012). ICT in English schools: transforming education?. Technology,
Pedagogy and Education, 21(1), 101-118
Ιστοσελίδες
55. Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού
Προσανατολισμού (2014). Συμβουλευτική και Επαγγελματικός
Προσανατολισμός. Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα:
http://www.eoppep.gr/index.php/el/work-guidance-and-
consulting/developing-careers-adult/what-is-career-counseling
56. ΕΚΕΠ (2013). Η αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας
στην παροχή υπηρεσιών Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού
Προσανατολισμού. Οι δράσεις του ΕΚΕΠ για την ενίσχυση του έργου των
Στελεχών ΣΥ.Ε.Π.
57. Ηλεκτρονική προσβασιμότητα (2006). Διαθέσιμο στην ιστοσελίδα
http://europa.eu/legislation_summaries/information_society/strategies/l2422
6h_el.htm
76