Page 79 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 79
Ενότητα ΙΙΙ. ΤΠΕ και επαγγελματικός προσανατολισμός
7. Έχετε ακούσει ποτέ για τη χρήση των ΤΠΕ στον επαγγελματικό
προσανατολισμό;
Ναι
Όχι
8. Θεωρείτε ότι υπάρχουν προκλήσεις/προβλήματα σχετικά με το υπάρχον
σύστημα συμβουλευτικής στον επαγγελματικό προσανατολισμό στο σχολείο
όπου φοιτά το παιδί σας;
Ναι
Όχι
9. Θεωρείτε ότι η χρήση των ΤΠΕ θα μπορούσε να αποτελέσει απάντηση για αυτά
τα προβλήματα/αυτές τις προκλήσεις;
Ναι
Όχι
10. Σε ποιο βαθμό συμφωνείτε/διαφωνείτε με τις παρακάτω προτάσεις (1=διαφωνώ
απόλυτα, 5=συμφωνώ απόλυτα):
1 2 3 4 5
Η χρήση των ΤΠΕ στον επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική:
Ανταποκρίνεται στις ατομικές ανάγκες και ικανότητες του κάθε
μαθητή
Αυξάνει τον αριθμό των μαθητών που εξυπηρετούνται από τους
συμβούλους
Μειώνει το κόστος παροχής συμβουλευτικής
Αυξάνει τον αριθμό των πληροφοριών που συγκεντρώνονται και
φυλάσονται για κάθε μαθητή και κατά συνέπεια παρέχει άμεσες
απαντήσεις στα ερωτήματά τους
Αυξάνει την αυτονομία των μαθητών
Προσφέρει εξατομίκευση του χρόνου πρόσβασης στην πληροφορία
79