Page 84 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 84
Οι μαθητές κάνουν χρήση των ΤΠΕ στο πλαίσιο του επαγγελματικού
προσανατολισμού
ΟΙ εκπαιδευτικοί ενθαρρύνουν και παροτρύνουν τους μαθητές να
κάνουν χρήση των ΤΠΕ στο πλαίσιο του επαγγελματικού
προσανατολισμού
10. Σε ποιο βαθμό συμφωνείτε/διαφωνείτε με τις παρακάτω προτάσεις (1=διαφωνώ
απόλυτα, 5=συμφωνώ απόλυτα):
1 2 3 4 5
Η χρήση των ΤΠΕ στον επαγγελματικό προσανατολισμό και τη συμβουλευτική:
Ανταποκρίνεται στις ατομικές ανάγκες και ικανότητες του κάθε
μαθητή
Αυξάνει τον αριθμό των μαθητών που εξυπηρετούνται από τους
συμβούλους
Μειώνει το κόστος παροχής συμβουλευτικής
Αυξάνει τον αριθμό των πληροφοριών που συγκεντρώνονται και
φυλάσονται για κάθε μαθητή και κατά συνέπεια παρέχει άμεσες
απαντήσεις στα ερωτήματά τους
Αυξάνει την αυτονομία των μαθητών
Προσφέρει εξατομίκευση του χρόνου πρόσβασης στην πληροφορία
Διευκολύνει την πρόσβαση στις πληροφορίες που αφορούν τους
μαθητές
Παρέχει ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών
Αυξάνει την ευελιξία στην παρουσίαση των πληροφοριών που
ανακτώνται
Δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών
Δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της κοινωνίας
Δεν χαρακτηρίζεται από ευελιξία
Δε συμβάλλει στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών
Έχει μικρή δυνατότητα άντλησης νέων και διαφόρων πληροφοριών
Έχει χαμηλή ευαισθησία στις ανάγκες του κάθε μαθητή (μη
84