Page 2 - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΉ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ
P. 2

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ



                  ΕΙΣΑΓΩΓΗ ................................................................................................................. 5

                  ΚΕΦΑΛΑΙΟ  1.  ΟΙ  ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ  ΚΑΙ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  ΣΤΗΝ
                  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ............................................................................................................. 8

                    1.1 Εννοιολογική αποσαφήνιση των ΤΠΕ .................................................................... 8

                    1.2 Η ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση .................................................................... 10
                  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2. ΟΙ ΤΠΕ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ
                  ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ..................................................................... 14

                    2.1 Σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός και επαγγελματική συμβουλευτική
                     .................................................................................................................................... 15

                       2.1.1 Σκοπός του επαγγελματικού προσανατολισμού .......................................... 15

                       2.1.2 Συμβουλευτική σταδιοδρομίας ..................................................................... 16
                       2.1.3 Θεωρίες ανάπτυξης σταδιοδρομίας ............................................................. 19

                       2.1.4 Μέθοδοι και τεχνικές Συμβουλευτικής Παρέμβασης ................................... 30

                    2.2  Οι  ΤΠΕ  στον  τομέα  της  συμβουλευτικής  και  του  σχολικού  επαγγελματικού
                    προσανατολισμού ...................................................................................................... 32

                  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ................................................................................ 37
                    3.1 Η ποσοτική έρευνα ............................................................................................... 37

                    3.2 Το ερωτηματολόγιο της έρευνας ......................................................................... 38

                    3.3 Δεοντολογία της έρευνας ..................................................................................... 39

                    3.4 Το δείγμα της έρευνας ......................................................................................... 40
                  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ......................................................... 46

                    4.1 Απόψεις γονέων ................................................................................................... 46

                    4.2 Απόψεις καθηγητών ............................................................................................. 52

                    4.3 Διαφορές απόψεων γονέων και καθηγητών ....................................................... 64
                  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ........................................................... 66

                    5.1 Συμπεράσματα της έρευνας ................................................................................ 66

                    5.2 Συμβολή των αποτελεσμάτων σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο .................. 67
                    5.3 Προτάσεις για περαιτέρω έρευνα........................................................................ 69

                  ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ....................................................................................................... 71

                  ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΟΝΕΩΝ .......................................................... 77

                  ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ .................................................. 81



                                                            2
   1   2   3   4   5   6   7