Page 6 - Ο Διευθυντής σχολικής μονάδας στο ρόλο του μέντορα
P. 6
Η διάρθρωση της παρούσας μελέτης έχει ως εξής. Στο πρώτο κεφάλαιο αυτής της
έρευνας αναλύεται η μεντορική σχέση, δηλαδή δίνεται ο ορισμός του μέντορα, ο ρόλος του,
τα κριτήρια επιλογής του, τα είδη της μεντορικής σχέσης, τα εμπόδια και τα οφέλη που α-
πορρέουν από αυτή τη σχέση, όπως επίσης και οι παράγοντες που συμβάλλουν σε μία
επιτυχημένη μεντορική σχέση. Το επόμενο κεφάλαιο παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά και τα
κριτήρια του μέντορα, καθώς και τα στάδια της μεντορικής σχέσης. Το τρίτο κεφάλαιο πα-
ρουσιάζει το ρόλο του διευθυντή, καθώς και τον προσδιορισμό εκείνων των στοιχείων, βάσει
των οποίων ο διευθυντής μπορεί να αναλάβει καθήκοντα μέντορα. Το τέταρτο κεφάλαιο
παρουσιάζει την επιλεγμένη μεθοδολογία, το ερωτηματολόγιο, το δείγμα της έρευνας, κα-
θώς και τις ηθικές κατευθυντήριες γραμμές που ακολουθήθηκαν κατά τη διεξαγωγή της έ-
ρευνας. Το πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζει τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τη στατι-
στική επεξεργασία των ερωτηματολογίων, ενώ το έκτο και τελευταίο κεφάλαιο συνοψίζει τα
κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας και καταθέτει προτάσεις για την αναβάθμιση του ρό-
λου του διευθυντή σε μέντορα στο πλαίσιο της σημερινής σχολικής μονάδας.
6