Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) μεταβάλλουν τον κόσμο από κάθε άποψη. Το σχολείο δεν είναι δυνατόν να μείνει έξω ή να είναι μακριά από αυτή τη διαδικασία. Οι συνθήκες μάθησης στο σύγχρονο σχολείο, οι γνώσεις, δεξιότητες και στάσεις που αναμένεται να αποκτήσουν οι μαθητές αλλά και οι εκπαιδευτικοί, πρέπει να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της κοινωνίας, όπως αυτές διαμορφώνονται στο παραπάνω σκηνικό. Είναι επομένως αναγκαίος ο εκσυγχρονισμός και η βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, σε συνάρτηση με την αξιοποίηση των ΤΠΕ.
Κυρίαρχος κρίνεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού́ που καλείται να προετοιμασθεί́ κατάλληλα ώστε να ενσωματώσει τις ΤΠΕ στην εκπαιδευτική́ διαδικασία. Το ερώτημα όμως που τίθεται, αφορά́ στο πως οι εκπαιδευτικοί́ θα προετοιμαστούν με τον καλύτερο δυνατό́ τρόπο έτσι ώστε να μπορέσουν να βελτιώσουν με τη χρήση των ΤΠΕ τις διαδικασίες της διδασκαλίας και της μάθησης. Και αυτός είναι ο σκοπός των επιμορφώσεων του Β’ επιπέδου.
Ο συγκεκριμένος οδηγός προσφέρεται σε ηλεκτρονική μορφή (e-book) και σκοπό έχει να σας βοηθήσει στις επερχόμενες εξετάσεις. Περιέχει τη θεωρία που έχετε διδαχθεί και πιθανόν να θέλετε να την επαναλάβετε, αλλά και διαδραστικές ερωτήσεις που θα κάνουν την προετοιμασία σας ευκολότερη.
Ξεφυλλίστε το δείγμα του βιβλίου και δοκιμάστε τις διαδραστικές ασκήσεις!
Το κόστος του οδηγού (βιβλίο και ασκήσεις) είναι 17€.
Για να το παραγγείλετε παρακαλώ συμπληρώστε τη φόρμα που ακολουθεί.
Σας ευχαριστώ
Ο ελληνικός ορυκτός πλούτος αποτελείται από μια μεγάλη ποικιλία ορυκτών όπως και διακοσμητικών πετρωμάτων, με πολλές και σημαντικές χρήσεις στην βιομηχανία και στην καθημερινή ζωή και είναι εθνικός πλούτος. Η αειφόρος ανάπτυξη της εξορυκτικής βιομηχανίας θα πρέπει να εξυπηρετεί τις τοπικές κοινωνίες και την τοπική οικονομία των περιοχών που αναπτύσσεται. Κάντε κλικ στην εικόνα για να ξεφυλλίσετε το βιβλίο. Αν θέλετε να σας σταλεί δωρεάν το αρχείο σε pdf παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας που είναι πιο κάτω στην σελίδα. |
Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθεί ο βαθμός στον οποίο ο διευθυντής μίας σχολικής μονάδας μπορεί να αναλάβει το ρόλο του μέντορα. Προκειμένου να απαντηθεί αυτό το ερώτημα, διενεργήθηκε ποσοτική έρευνα σε ένα δείγμα 147 εκπαιδευτικών (σχολικών, διευθυτών, υποδιευθυντών) που υπηρετούν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τη χορήγηση δομημένων ερωτηματολογίων.
Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν ότι ο μέντορας μπορεί να οφελήσει τους εκπαιδευτικούς, ειδικά τους νεοεισερχόμενους. Κάντε κλικ στην εικόνα για να ξεφυλλίσετε το βιβλίο. Αν θέλετε να σας σταλεί δωρεάν το αρχείο σε pdf παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας που είναι πιο κάτω στην σελίδα. |
Η εκθετική οικογένεια κατανομών περιλαμβάνει όλες εκείνες τις κατανομές των οποίων η συνάρτιση πυκνότητας πιθανότητας μπορεί να γραφεί σε εκθετική μορφή. Σε εκθετική μορφή μπορούν επίσης να γραφούν και οι συναρτήσεις πιθανοφάνειας και οι ροπογεννήτριες αυτών των κατανομών. Κάντε κλικ στην εικόνα για να ξεφυλλίσετε το βιβλίο. Αν θέλετε να σας σταλεί δωρεάν το αρχείο σε pdf παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας που είναι πιο κάτω στην σελίδα. |
Η Συμβουλευτική και ο Επαγγελματικός Προσανατολισμός αποτελούν ένα ενιαίο θεσμό, ο οποίος είναι ενεργός καθόλη τη διάρκεια της επαγγελματικής ζωής του ατόμου, για το λόγο αυτό αποκαλείται Δια βίου Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός ή αλλιώς Δια βίου ΣΥΕΠ. Στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη συμβουλευτική παρέμβαση. Σύμφωνα με την πλειοψηφία των επιστημόνων που ασχολούνται με αυτόν, πρόκειται για μία διαδικασία υποβοήθησης της επαγγελματικής ανάπτυξης ενός ατόμου, το οποίο μέσα από αυτή την πορεία καθίσταται ικανό να επιλέξει το ίδιο την εκπαιδευτική ή επαγγελματική...
Κάντε κλικ στην εικόνα για να ξεφυλλίσετε το βιβλίο. Αν θέλετε να σας σταλεί δωρεάν το αρχείο σε pdf παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας που είναι πιο κάτω στην σελίδα. |
Σκοπός της παρούσας εμπειρικής μελέτης ήταν να καταγράψει τις ικανότητες μαθητών της Ε΄ και ΣΤ΄ Τάξης Δημοτικών Σχολείων, οι οποίοι συμμετείχαν σε Μαθηματικό Διαγωνισμό, όσον αφορά την αντιμετώπιση προβλημάτων με ρητούς αριθμούς. Παράλληλα μελετήθηκε το κατά πόσο υπάρχει διαφορά ανάμεσα στους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης, όσον αφορά στις στρατηγικές επίλυσης και στα λάθη που κάνουν κατά την επίλυση προβλημάτων με κλάσματα.
Κάντε κλικ στην εικόνα για να ξεφυλλίσετε το βιβλίο. Αν θέλετε να σας σταλεί δωρεάν το αρχείο σε pdf παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας που είναι πιο κάτω στην σελίδα. |
name:text,surname:text,phone:text,email:email,notrobot:norobot,