Σύνδεση

Αρχική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Επίπεδο Β1-2024 Πακέτο 5: Λογισμικά παρουσίασης. Διαδραστικοί Πίνακες και Σχολικά Βιβλία

Πακέτο 5: Λογισμικά παρουσίασης. Διαδραστικοί Πίνακες και Σχολικά Βιβλία

Πακέτο 5: Λογισμικά παρουσίασης. Διαδραστικοί Πίνακες και Σχολικά Βιβλία


Στο ΔΣΒ της Άλγεβρας της Β΄ Λυκείου και συγκεκριμένα στην παράγραφο: 

2.1. Μονοτονία Συνάρτησης, το πρώτο Μικροπείραμα μετά τον ορισμό του μεγίστου συνάρτησης (άμεση πρόσβαση: http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/5302) είναι ένα αρχείο GeoGebra

Αφού μελετήσετε το μικροπείραμα με το αρχείο του GeoGebra, να γράψετε σε ένα έγγραφο κειμένου την άποψη σας (το πολύ 200 λέξεις) για την προστιθέμενη αξία της παραπάνω προσέγγισης.


Στο επιμορφωτικό υλικό της 5ης Συνεδρίας αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της διδακτικής αξιοποίησης του διαδραστικού πίνακα. Κατά τη γνώμη σας, ποια από τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της διδακτικής αξιοποίησης του διαδραστικού πίνακα έχουν τη δυνατότητα να την επηρεάσουν με ουσιαστικό τρόπο;

Να γράψετε σε ένα έγγραφο κειμένου την άποψη σας 


Στο επιμορφωτικό υλικό της 5ης Συνεδρίας αναφέρονται κάποιες τεχνικές για αλληλεπιδραστική διδασκαλία με τον διαδραστικό πίνακα. Σκεφτείτε ποιες από αυτές και με ποιον τρόπο μπορείτε να εφαρμόσετε στην τάξη σας αλλά και σε ποιον βαθμό πιστεύετε ότι η εποπτική χρήση του πίνακα μπορεί να υποστηρίξει τη διδασκαλία σας;

Να γράψετε σε ένα έγγραφο κειμένου την άποψη σας 


Στο επιμορφωτικό υλικό της 5ης Συνεδρίας αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της διδακτικής αξιοποίησης του διαδραστικού πίνακα. Να σχεδιάσετε μια σειρά δραστηριοτήτων στις οποίες να αξιοποιείτε τις δυνατότητες του διαδραστικού πίνακα. 

Να γράψετε σε ένα έγγραφο κειμένου τις απαντήσεις σας και να επισυνάψετε και τις δραστηριότητες που προτείνετε.


Να εντοπίσετε ένα σημείο εμπλουτισμένο σε κάποιο ΔΣΒ στο μάθημα που σας ενδιαφέρει και να το αξιολογήσετε. Σκεφτείτε για παράδειγμα κάποιες επιπλέον διδακτικές επιλογές αλλά και πως αυτές θα μπορούσαν να ενταχθούν στην αντίστοιχη διδακτική παρέμβαση που θα ετοιμάζατε αν θέλατε να αξιοποιήσετε το εμπλουτισμένο υλικό που επιλέξατε.

Σχεδιάστε μια πεντάλεπτη παρουσίαση (έως 8 διαφάνειες) όπου θα παρουσιάζετε τεκμηριωμένα την άποψή σας.


Έχετε εντοπίσει ένα σημείο εμπλουτισμένο σε κάποιο ΔΣΒ στο μάθημα που σας ενδιαφέρει. 

Αυτό το υλικό θα αποτελέσει τη βάση για μια διδακτική πρόταση, για τον σχεδιασμό δηλαδή μιας διδακτικής παρέμβασης η οποία θα αξιοποιεί το ψηφιακό υλικό που εντοπίσατε και ίσως αξιοποιεί και τη χρήση διαδραστικού πίνακα