Σύνδεση

Αρχική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Επίπεδο Β1-2024 Πακέτο 3: Θεωρίες Μάθησης - Διδακτικές Προσεγγίσεις με αξιοποίηση Ψηφιακών Τεχνολογιών - Μέρος Α΄

Πακέτο 3: Θεωρίες Μάθησης - Διδακτικές Προσεγγίσεις με αξιοποίηση Ψηφιακών Τεχνολογιών - Μέρος Α΄

Πακέτο 3: Θεωρίες Μάθησης - Διδακτικές Προσεγγίσεις με αξιοποίηση Ψηφιακών Τεχνολογιών - Μέρος Α΄

Θεωρητικό μέρος

Θεωρίες Μάθησης - Διδακτικές Προσεγγίσεις με αξιοποίηση Ψηφιακών Τεχνολογιών - Μέρος Α΄


Δραστηριότητα 1

Ποια διδακτική προσέγγιση μπορεί να υποστηριχθεί από το μικροπείραμα;

Στην παράγραφο Β3.2. Κανονικά πολύγωνα, του (διαδραστικού) σχολικού βιβλίου της Β΄ Γυμνασίου είναι η θέση του μικροπειράματος «Ερευνώντας τις ιδιότητες των κανονικών πολυγώνων» (http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1993).

Απάντηση


Δραστηριότητα 2.

Η ανακαλυπτική μάθηση

Επιλέξετε το μικροπειράματα της παραγράφου Β3.4. Ιδιότητες παραλληλογράμμου – ορθογωνίου – ρόμβου  - τετραγώνου - τραπεζίου – ισοσκελούς τραπεζίου του σχολικού βιβλίου της Α΄ γυμνασίου https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/2176 και περιγράψτε  μια διδακτική πρόταση με αυτό στην τάξη, ώστε να υποστηρίζονται οι πρακτικές της ανακαλυπτικής μάθησης. Να αναφέρετε: Τους διδακτικούς στόχους της πρότασης (σχετικά με γνώσεις - έννοιες Μαθηματικών και δεξιότητες, χρήση τεχνολογίας, κοινωνικές δεξιότητες)Περιβάλλον εφαρμογής της πρότασης (πού, πώς, με ποιους/ες πόσοι/ες, κτλ.)Διάρκεια, Περιγραφή: Είδος δραστηριότητας, επιπλέον υλικό, οργάνωση τάξης, ρόλος διδάσκοντα, αποτελέσματα της δραστηριότητας, επέκταση της δραστηριότητας.

Απάντηση


Δραστηριότητα 3

Η επίλυση προβλήματος. Στην παράγραφο Β3.2. Άθροισμα γωνιών τριγώνου – Ιδιότητες ισοσκελούς τριγώνου του σχολικού βιβλίου της Α΄ γυμνασίου υπάρχει το μικροπείραμα «Κατασκευάζοντας ένα ισόπλευρο τρίγωνο (http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/9522).Να αξιοποιήσετε το μικροπείραμα, ώστε να υποστηρίζονται οι πρακτικές της επίλυσης προβλημάτων. Να περιγράψετε μια διδακτική πρόταση που να αξιοποιεί με τέτοιο τρόπο το μικροπείραμα. Να αναφέρετε: Τους διδακτικούς στόχους της πρότασης (σχετικά με γνώσεις-έννοιες Μαθηματικών και δεξιότητες, χρήση τεχνολογίας, κοινωνικές δεξιότητες) Περιβάλλον εφαρμογής της πρότασης (πού, πώς, με ποιους/ες πόσοι/ες, κτλ.) Διάρκεια, Περιγραφή: Είδος δραστηριότητας, επιπλέον υλικό, οργάνωση τάξης, ρόλος διδάσκοντα, αποτελέσματα της δραστηριότητας, επέκταση της δραστηριότητας.

Απάντηση