Σύνδεση

Αρχική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Επίπεδο Β1-2024 Πακέτο 2: «Κατηγοριοποίηση ψηφιακών εργαλείων/περιβαλλόντων έκφρασης για την εκπαίδευση»

Πακέτο 2: «Κατηγοριοποίηση ψηφιακών εργαλείων/περιβαλλόντων έκφρασης για την εκπαίδευση»

Πακέτο 2: «Κατηγοριοποίηση ψηφιακών εργαλείων/περιβαλλόντων έκφρασης για την εκπαίδευση»

Θεωρητικό μέρος

2.1 Κατηγοριοποίηση ψηφιακών εργαλείων/περιβαλλόντων έκφρασης για την εκπαίδευση

Δραστηριότητα 1.

Στην πλατφόρμα Φωτόδεντρο, μπορείτε να βρείτε μικροπείραματα που χρησιμοποιούν διάφορα ΨΕΕ για την εκμάθηση Μαθηματικών. Επιλέξτε πέντε (5) διαφορετικά μικροπείραματα, καθένα με διαφορετικό ΨΕΕ, και εντοπίστε τις μαθηματικές έννοιες που διδάσκονται μέσω αυτών. Απάντηση

Δραστηριότητα 2

Βρείτε στο Φωτόδεντρο ένα μικρο-πείραμα που χρησιμοποιεί τον δυναμικό χειρισμό. Γράψτε ένα σύντομο κείμενο που να εξηγεί γιατί πιστεύετε ότι σε αυτό το μικρο-πείραμα αξιοποιείται ο δυναμικός χειρισμός.
Απάντηση

Δραστηριότητα 3

Εντοπίστε στο Φωτόδεντρο δύο μικρο-πειράματα που λειτουργούν ως προσομοιώσεις. Συντάξτε ένα σύντομο κείμενο, στο οποίο θα τεκμηριώνετε τους λόγους για τους οποίους αυτά τα μικρο-πειράματα μπορούν να χαρακτηριστούν ως προσομοιώσεις.
Συγκεκριμένα, εξηγήστε πώς τα μικρο-πειράματα αναπαριστούν πραγματικές καταστάσεις ή φαινόμενα μέσα από την ψηφιακή τους πλατφόρμα, και περιγράψτε τα στοιχεία που ενσωματώνουν ώστε να επιτυγχάνουν αυτήν την αναπαράσταση. Αναφερθείτε στη χρήση διαδραστικών εργαλείων και δυναμικών μοντέλων που επιτρέπουν στους μαθητές να πειραματιστούν με μεταβλητές και να παρατηρήσουν άμεσα τις συνέπειες των αλλαγών αυτών. Υπογραμμίστε τη σημασία της αλληλεπίδρασης αυτής για την κατανόηση των εννοιών και την εμπέδωση της γνώσης.
Απάντηση