Σύνδεση

Αρχική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Επίπεδο Β1-2024 Πακέτο 9: Αναδυόμενες Τεχνολογίες στην Εκπαιδευτική Διαδικασία

Πακέτο 9: Αναδυόμενες Τεχνολογίες στην Εκπαιδευτική Διαδικασία

Πακέτο 9: Αναδυόμενες Τεχνολογίες στην Εκπαιδευτική Διαδικασία

Να μελετήσετε το υλικό αναφοράς όσο αφορά την εκτύπωση 3D. 

Να ετοιμάσετε μια παρουσίαση δύο διαφανειών, με μέγεθος γραμματοσειράς 28-30, στις οποίες να παρουσιάσετε 2-3 παραδείγματα που μπορεί να αξιοποιηθεί η 3D εκτύπωση στη μάθηση των Μαθηματικών.

Στη συνέχεια να καταγράψετε, σε ένα έγγραφο κειμένου μια πρόταση χρήσης της 3D εκτύπωσης, σε ένα εργαστήριο υπολογιστών με 3D εκτυπωτή, με πρόσθετη αξία για τα Μαθηματικά.

Ως παραδοτέο της δραστηριότητας κάθε επιμορφούμενος αναρτά στο moodle το σχετικά αρχεία παρουσίασης και κειμένου.

Κάθε ομάδα επιμορφούμενων μελετά τα χαρακτηριστικά της τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) που μπορούν να αξιοποιηθούν στην εκπαίδευση από το υλικό αναφοράς. 

Να καταγράψετε, ως ομάδα σε ένα έγγραφο κειμένου ένα παράδειγμα χρήσης της ΤΝ, είτε στην τάξη, είτε εκτός τάξης, με πρόσθετη αξία για τα Μαθηματικά.

Να αναφέρετε στοιχεία που να τεκμηριώνουν την πρόσθετη αξία της χρήσης ΤΝ, όσο αφορά:

  • Τη διδασκαλία.
  • Τη μάθηση. 


Ως παραδοτέο της δραστηριότητας κάθε ομάδα επιμορφούμενων (το κάθε μέλος αναρτά ξεχωριστά) αναρτά στο moodle το σχετικό αρχείο κειμένου.

Μελετήστε την ενότητα της εκπαιδευτικής ρομποτικής από το υλικό αναφοράς. 

Να καταγράψετε σε ένα έγγραφο κειμένου ένα παράδειγμα χρήσης της ρομποτικής στο εργαστήριο υπολογιστών του σχολείου, με πρόσθετη αξία για τα Μαθηματικά.

Περιοριστείτε σε μια γενική περιγραφή 1-2 δραστηριοτήτων που θα μπορούσαν να εμπλακούν οι μαθητές και οι μαθήτριες.

Να αναφέρετε στοιχεία που να τεκμηριώνουν τα αποτελέσματα που επιδιώκετε από την αξιοποίηση της ρομποτικής, όσο αφορά:

  • Τη διδασκαλία των Μαθηματικών.
  • Τη μάθηση των Μαθηματικών.


Ως παραδοτέο της δραστηριότητας κάθε ομάδα επιμορφούμενων (το κάθε μέλος αναρτά ξεχωριστά) αναρτά στο moodle το σχετικό αρχείο κειμένου.

Να μελετήσετε το υλικό αναφοράς όσο αφορά την επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και την εικονική πραγματικότητα (VR). 

Να ετοιμάσετε μια παρουσίαση δύο διαφανειών, με μέγεθος γραμματοσειράς 28-30, μία για την AR και μία για τη VR, όπου να αναφέρετε σύντομα τα χαρακτηριστικά κάθε μιας που να προσδίδουν την πρόσθετη εκπαιδευτική αξία της.

Στη συνέχεια να καταγράψετε, σε ένα έγγραφο κειμένου μια πρόταση χρήσης της AR, είτε στην τάξη, είτε εκτός τάξης, με πρόσθετη αξία για τα Μαθηματικά.

Ως παραδοτέο της δραστηριότητας κάθε επιμορφούμενος αναρτά στο moodle τα σχετικά αρχεία παρουσίασης και κειμένου.

Να μελετήσετε το υλικό αναφοράς όσο αφορά την κινητή μάθηση (mobile learning). 

Να ετοιμάσετε μια παρουσίαση δύο διαφανειών, με μέγεθος γραμματοσειράς 28-30, για την κινητή μάθηση. Στην πρώτη διαφάνεια να εξηγήσετε επαρκώς τι εννοούμε με τον όρο 'κινητή μάθηση'. Στη δεύτερη να αναφέρετε παραδείγματα αξιοποίησης της κινητής μάθησης στα Μαθηματικά.

Στη συνέχεια να καταγράψετε, σε ένα έγγραφο κειμένου μια πρόταση αξιοποίησης των πλεονεκτημάτων της κινητής μάθησης, είτε στην τάξη, είτε εκτός τάξης, με πρόσθετη αξία για τα Μαθηματικά.

Ως παραδοτέο της δραστηριότητας κάθε επιμορφούμενος αναρτά στο moodle τα σχετικα αρχεία παρουσίασης και κειμένου.

Να μελετήσετε το υλικό αναφοράς όσο αφορά το Ίντερνετ των Πραγμάτων (Internet of Things, IoT). 

Να ετοιμάσετε μια παρουσίαση 5-7 διαφανειών, με μέγεθος γραμματοσειράς 28-30, για το IoT. Σε αυτές να θίγετε τα εξής :

  • Τι είναι το IoT.
  • Γιατί μας χρειάζεται το IoT.
  • Πώς συνδέεται το IoT με την ιδιότητα του πολίτη, σε μια πραγματικότητα με όλο και περισσότερη χρήση αναδυόμενης τεχνολογίας.
  • Ποιες είναι οι τα δυνατά, τα αδύνατα σημεία, οι ευκαιρίες και οι κίνδυνοι από την όλο και μεγαλύτερη χρήση της αναδυόμενης τεχνολογίας.
  • Τι μπορούμε να κάνουμε στην εκπαίδευση, ώστε να προετοιμάσουμε τους μαθητές και τις μαθήτριες και να αξιοποιήσουμε ένα τέτοιο κοινωνικό περιβάλλον.