Κάθε επιμορφούμενος χρησιμοποιώντας την υπηρεσία "Ιστολόγια" του ΠΣΔ (https://blogs.sch.gr/) δημιουργεί το προσωπικό του blog και κάνει την πρώτη του ανάρτηση σε αυτό.
Οι επιμορφούμενοι αφού πρώτα δημιουργήσουν λογαριασμό στο Cmap Cloud (https://cmapcloud.ihmc.us/index), στη συνέχεια δημιουργούν ένα χάρτη τον οποίο διαμοιράζονται (τουλάχιστον) με τον επιμορφωτή τους.
Οι επιμορφούμενοι μέσω της υπηρεσίας +grafis του ΠΣΔ μοιράζονται με όλα τα μέλη του τμήματός τους και με τον επιμορφωτή τους την εικόνα του εννοιολογικού χάρτη που κατασκεύασαν στη δραστηριότητα 7.2.
Κάθε επιμορφούμενος δημιουργεί ένα online ερωτηματολόγιο με τρεις τουλάχιστον ερωτήσεις με χρήση των Φορμών Google ή των Φορμών Microsoft (forms.office.com).
Οι
επιμορφούμενοι σε μικρές ομάδες σχεδιάζουν μια διδακτική παρέμβαση στην
οποία θα περιγράψουν ένα (τουλάχιστον) παράδειγμα διδακτικής αξιοποίησης των λογισμικών γενικής χρήσης (π.χ.
επεξεργαστής κειμένου, υπολογιστικό φύλλο, λογισμικό δημιουργίας παρουσιάσεων)
για τη διδασκαλία των Μαθηματικών.
Οι επιμορφούμενοι σε μικρές ομάδες δημιουργούν παρουσίαση για κάποιο θέμα (π.χ. έννοια που αφορά το γνωστικό τους αντικείμενο) χρησιμοποιώντας το Prezi. Θα πρέπει να πειραματιστούν με τις λειτουργίες του Prezi, να συγκεντρώσουν και να ενσωματώσουν υλικό από διαφορετικές πηγές και να οργανώσουν την παρουσίασή τους.
Οι επιμορφούμενοι χρησιμοποιώντας το περιβάλλον εννοιολογικής χαρτογράφησης Cmap Tools, δημιουργούν έναν εννοιολογικό χάρτη για οποιοδήποτε θέμα θέλουν να διδάξουν. Για παράδειγμα να δημιουργήσουν εννοιολογικό χάρτη για τα είδη τριγώνων ως προς τις γωνίες και τις πλευρές τους.
Σε ένα αρχείο κειμένου καταγράψτε τον τρόπο με τον οποίο θα αξιοποιήσετε στη διδασκαλία σας τον εννοιολογικό χάρτη που κατασκευάσατε.