Κάθε επιμορφούμενος επιλέγει ένα από τα παρακάτω θέματα:
Κάθε επιμορφούμενος δημιουργεί μια ιδιωτική κυψέλη στην πλατφόρμα e-me.
Αφού συμπληρωθούν τα υποχρεωτικά πεδία η κυψέλη είναι έτοιμη.
Θα σταλούν προσκλήσεις σε όλα τα μέλη του τμήματος και στον/ους επιμορφωτή/τές.
Στον/ους επιμορφωτή/τές θα δοθεί ο ρόλος του βοηθού στην κάθε κυψέλη.
Ως παραδοτέο της δραστηριότητας κάθε επιμορφούμενος αναρτά στο moodle, στο χώρο online σχολίου, το σύνδεσμο που οδηγεί στην κυψέλη του ή το όνομα της κυψέλης.
Εάν κάποιος επιμορφούμενος διαθέτει κάποια κυψέλη μπορεί να την αξιοποιήσει για τις ανάγκες των δραστηριοτήτων.
Εντοπίστε και καταγράψτε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης facebook αναφορικά με την αξιοποίησή της ως κοινότητα μάθησης ή και πρακτικής.
Ως παραδοτέο της δραστηριότητας κάθε ομάδα επιμορφούμενων (το κάθε μέλος αναρτά ξεχωριστά) αναρτά στο moodle το σχετικό αρχείο κειμένου με τις απαντήσεις της.
Εντοπίστε και καταγράψτε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της Ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας e-me αναφορικά με την αξιοποίησή της ως κοινότητα μάθησης ή και πρακτικής.
Ως παραδοτέο της δραστηριότητας κάθε ομάδα επιμορφούμενων (το κάθε μέλος αναρτά ξεχωριστά) αναρτά στο moodle το σχετικό αρχείο κειμένου με τις απαντήσεις της.
Κάθε επιμορφούμενος αξιοποιεί την κυψέλη που δημιούργησε στη δραστηριότητα 10.2 (αν δεν υλοποιήθηκε η συγκεκριμένη δραστηριότητα την υλοποιεί).
Θα σχεδιάσει μια διδακτική παρέμβαση σε κάποια ενότητα που θα επιλέξει, αξιοποιώντας εκπαιδευτικά την πλατφόρμα e-me.
Θα σχεδιάσει ψηφιακό υλικό που κρίνει ότι χρειάζεται για την υλοποίηση της διδακτικής του παρέμβασης και αξιοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία και τις εφαρμογές που προσφέρονται θα το διαμοιράσει μέσω της κυψέλης που έχει δημιουργήσει.